Direktlänk till inlägg 16 april 2013

tjoo!

Av clara bergman - 16 april 2013 20:19

Jomen då har man påbörjat denna vecka då... första som hände igår när man kom till skolan var att flera kommer fram o säger att vi ska se en konsert kl 10 då blev jag glad för då slapp jag NO:n som suger fett... Konserten var as bra dom sjöng på olika språk typ spanska mest o sen så spelade dom på instrument... haha världens bästa dag ever dom gjorde min dag :)<3 Konsrten hette FAELA... sen efter det så hade man matte typ i 10 min haha kort lektion hann typ bara gå uppp sen skulle man ner igen haha :D vid halv 12 åt vi mat tsm med killarna som spelade o sjöng då.... sen så sprang ja o några andra till Mimmi ( en lärare typ som ska sluta:( ) för att hämta papper o penna sen sprang vi till aulan o fick dreas autograf på pappret o på armen... o vi äe jämtlands bästa publik hittills hahh känn på den ni:P nerå skoja bara:D LYCKLIG för vi fick en kram av dom oxå ca 7 kramar då haha värt sen sprang jag ut barfota hihi för attt se när dom åkte, vi pratade med dom oxå o garva as mkt när vi satt o åt lunch haha<3 bästa dan ever... idag kan jah ju inte säga att det var lika bra som igår min kompis grät o jag o några andra tröstade henne... fan jag hatar folk som ska förstöra för mina vänner... ni vet vilka ni är o ni ska få stryk jag lovar... skaffa ett liv förfan o bry er inte i andras liv har ni inget eget liv eller... nä det märks men gå då inte på min bästis, hon har inte gjort något dumt mot er men ändå ska ni trycka ner henne fan va ni e töntinga o omogna... ni vet vilka ni är så spela inte oskyldiga lilla ni!!! ni är små bitchar uscha säger jag bara stå för det ni har gjort ist ni ignorerar henne totalt väldigt normalt eller not :@

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara bergman - 18 maj 2013 17:01


     Jag vill verkligen inte att det ska bli som det kanske blir... vi har känt varnadra i snart 4 år o nu vill du inte leva längre :'( jag gör allt för att du ska må bra gumman o jag ska hjälpa dig så gått jag kan, men du får inte flytta till Göte...

Av clara bergman - 27 april 2013 13:38

Hej alla underbara läsare!:* Idag ska jag kanske vara med Teresia om hon nu vill det... ja igår var jag i Östersund o köpte nya skor, leggings, o två nya tröjor o så fick jag min jacka av min älskade pappa men han hade tänkt bjuda mig på pizza men j...

Av clara bergman - 24 april 2013 20:17

Halloj! Idag var jag på Bup o pratade började gråta när jag berättade hur jag mådde o när jag pratade om pappa o det som har hänt så jag drack typ 10-15 glas vatten:( sen efter det så tog jag o mamma o åt lite på McDonalds o sen gick vi å köpte bulla...

Av clara bergman - 22 april 2013 00:00

Hej o hoj! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har ärligt talat inte orkat! Det har gått upp o ner först mår jag dåligt sen bra o nu dåligt igen fast värre:'( varför ska allt hända mig ni gör så att jag mår sämre ni verkar tyck...

<3

Av clara bergman - 13 april 2013 23:49

Jag kan inte leva utan dig, vill ha dig du är en underbar kille...

Presentation


hej jag är en tjej som blir 15 om några månader.
I min blogg får ni läsa om allt möjligt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards