Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Hejsan!!!

Av clara bergman - 5 april 2013 19:29

Idag har det inte varit en bra dag varit hängig, har inte orkat göra nåt tror jag börjar bli sjuk   

Har kollat på skräckfilmer med storebrorsan som kom å hälsade på idag har inte sett han på några månader men nu fick jag äntligen se han varför jag inte har träffat han så mycket äe för att han bor i Östersund med Pappa o jag i Gällö med mamma då ses vi inte så mycket eftersom vi har skolan o kompisar på olika håll men vi brukar göra nåt på fritiden tillsammans<3 om några månader blir han 18 o då flyttar han hemifrån men vi kommer ändå hålla kontakten kommer sakna han såklart det gör jag hela tiden o när jag tänker på han gör det ont i hjärtat men sånt är livet man skiljer sig åt olika håll :/ snart ska jag kolla på lets dance med familjen o min favorit är Oscar såklart :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara bergman - 18 maj 2013 17:01


     Jag vill verkligen inte att det ska bli som det kanske blir... vi har känt varnadra i snart 4 år o nu vill du inte leva längre :'( jag gör allt för att du ska må bra gumman o jag ska hjälpa dig så gått jag kan, men du får inte flytta till Göte...

Av clara bergman - 27 april 2013 13:38

Hej alla underbara läsare!:* Idag ska jag kanske vara med Teresia om hon nu vill det... ja igår var jag i Östersund o köpte nya skor, leggings, o två nya tröjor o så fick jag min jacka av min älskade pappa men han hade tänkt bjuda mig på pizza men j...

Av clara bergman - 24 april 2013 20:17

Halloj! Idag var jag på Bup o pratade började gråta när jag berättade hur jag mådde o när jag pratade om pappa o det som har hänt så jag drack typ 10-15 glas vatten:( sen efter det så tog jag o mamma o åt lite på McDonalds o sen gick vi å köpte bulla...

Av clara bergman - 22 april 2013 00:00

Hej o hoj! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har ärligt talat inte orkat! Det har gått upp o ner först mår jag dåligt sen bra o nu dåligt igen fast värre:'( varför ska allt hända mig ni gör så att jag mår sämre ni verkar tyck...

Av clara bergman - 16 april 2013 20:19

Jomen då har man påbörjat denna vecka då... första som hände igår när man kom till skolan var att flera kommer fram o säger att vi ska se en konsert kl 10 då blev jag glad för då slapp jag NO:n som suger fett... Konserten var as bra dom sjöng på olik...

Presentation


hej jag är en tjej som blir 15 om några månader.
I min blogg får ni läsa om allt möjligt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards