Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Saknar er! <3

Av clara bergman - 13 april 2013 22:09

Fan va jag saknar er på körfältet, det var minst ett halvår sen jag träffade er men snart måste vi ses :)

Jag vet att jag inte har varit med er så mkt men det ska bli en ändring på det ska ni se ;)

asså eran humor ja vad ska man säga om den haha:P ja ni killar jag har kännt er ganska länge nu 2 av er känner jag mer än den andra för vi gick ju på samma dagis o den andra har jag känt sen vi började i 2:an tror jag:D

Erik, Erik o James vi måste ta o träffas nån helg :) jag saknar er andra oxå o er vill jag ju oxå träffa men först o främst ska jag träffa dom störda grabbarna haha sorry killar om jag kallar er störd men ni är schysst bara så ni vet de


Nu ska jag bara ta det lugnt o kolla på Teen Wolf<3 bästa serien ever<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara bergman - 18 maj 2013 17:01


     Jag vill verkligen inte att det ska bli som det kanske blir... vi har känt varnadra i snart 4 år o nu vill du inte leva längre :'( jag gör allt för att du ska må bra gumman o jag ska hjälpa dig så gått jag kan, men du får inte flytta till Göte...

Av clara bergman - 27 april 2013 13:38

Hej alla underbara läsare!:* Idag ska jag kanske vara med Teresia om hon nu vill det... ja igår var jag i Östersund o köpte nya skor, leggings, o två nya tröjor o så fick jag min jacka av min älskade pappa men han hade tänkt bjuda mig på pizza men j...

Av clara bergman - 24 april 2013 20:17

Halloj! Idag var jag på Bup o pratade började gråta när jag berättade hur jag mådde o när jag pratade om pappa o det som har hänt så jag drack typ 10-15 glas vatten:( sen efter det så tog jag o mamma o åt lite på McDonalds o sen gick vi å köpte bulla...

Av clara bergman - 22 april 2013 00:00

Hej o hoj! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har ärligt talat inte orkat! Det har gått upp o ner först mår jag dåligt sen bra o nu dåligt igen fast värre:'( varför ska allt hända mig ni gör så att jag mår sämre ni verkar tyck...

Av clara bergman - 16 april 2013 20:19

Jomen då har man påbörjat denna vecka då... första som hände igår när man kom till skolan var att flera kommer fram o säger att vi ska se en konsert kl 10 då blev jag glad för då slapp jag NO:n som suger fett... Konserten var as bra dom sjöng på olik...

Presentation


hej jag är en tjej som blir 15 om några månader.
I min blogg får ni läsa om allt möjligt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards