Direktlänk till inlägg 6 april 2013

heej!<3

Av clara bergman - 6 april 2013 22:24

Idag vaknade jag 12.25 var ganska trött kände mig som ett dött lik:P tog o åt lite frukost med brorsan som satt vid datorn social bror haha:D sen resten av dan kollade jag på skräckfilmer den läskigaste var nog The Huntied handlar om en pojke som mördar sina föräldrar o syskon han hörde nån röst som sa åt han att han skulle göra det o då så gjorde han det med ett hagelgevär :( efter nån månad flyttar det en familj dit barnen i den familjen hade förlorat sin pappa i en bilolycka så deras mamma bor med en kille som e helt jävla sjuk i huvudet, första natten då barnen hade gått o lagt sig så pratade dom vuxna om dom som hade blivit mördade på övervåningen mamman blir orolig men som sagt dom går upp o lägger sig o när dom har somnat så hör dom en massa röster. Nå mer tänker jag inte säga men den finns på dreamfilm.se ;) trevlig kväll<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara bergman - 18 maj 2013 17:01


     Jag vill verkligen inte att det ska bli som det kanske blir... vi har känt varnadra i snart 4 år o nu vill du inte leva längre :'( jag gör allt för att du ska må bra gumman o jag ska hjälpa dig så gått jag kan, men du får inte flytta till Göte...

Av clara bergman - 27 april 2013 13:38

Hej alla underbara läsare!:* Idag ska jag kanske vara med Teresia om hon nu vill det... ja igår var jag i Östersund o köpte nya skor, leggings, o två nya tröjor o så fick jag min jacka av min älskade pappa men han hade tänkt bjuda mig på pizza men j...

Av clara bergman - 24 april 2013 20:17

Halloj! Idag var jag på Bup o pratade började gråta när jag berättade hur jag mådde o när jag pratade om pappa o det som har hänt så jag drack typ 10-15 glas vatten:( sen efter det så tog jag o mamma o åt lite på McDonalds o sen gick vi å köpte bulla...

Av clara bergman - 22 april 2013 00:00

Hej o hoj! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har ärligt talat inte orkat! Det har gått upp o ner först mår jag dåligt sen bra o nu dåligt igen fast värre:'( varför ska allt hända mig ni gör så att jag mår sämre ni verkar tyck...

Av clara bergman - 16 april 2013 20:19

Jomen då har man påbörjat denna vecka då... första som hände igår när man kom till skolan var att flera kommer fram o säger att vi ska se en konsert kl 10 då blev jag glad för då slapp jag NO:n som suger fett... Konserten var as bra dom sjöng på olik...

Presentation


hej jag är en tjej som blir 15 om några månader.
I min blogg får ni läsa om allt möjligt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards