Direktlänk till inlägg 10 april 2013

heej!<3

Av clara bergman - 10 april 2013 15:48

Jag ville bara skriva o tacka några av mina absolut bästa vänner som alltid funnits för mig<3

Tack Elise, Saga, Teresia, Rebecka Färdigh, Rebecka Forsell, Linnea.N, Ilse, Moa Mattiasson, Sanna o många fler... vad skulle jag göra utan er ni har alltid stöttat mig fast jag inte har träffat några av er så mycket så ska ni veta att ni alla äe värld guld o ni har en plats i mitt hjärta ni oxå som alla andra underbara människor... ni är så underbara o fina flickor börjar fan gråta när jag skriver detta men sånt händer ibland :)

Dör ni dör jag! Ni fattar nog inte hur mycket ni betyder för mig, ni betyder allt o lite till:*<3

När jag mår dåligt så skriver ni alltid till mig, ringer mig o träffar mig o är med mig asså ni behöver inte ge mig nåt för ni ger mig redan allt jag behöver<3333333

Jag kommer alltid finnas här för er vad som än händer, när jag tänker på er så gör det ont i hjärtat<3

Jag glömmer er aldrig kom ihåg det o är det nåt kom till mig så ska jag trösta er puss o kram på er mina underbara flickor älskar er o kommer alltid att göra det:*<3 TACK FÖR ATT NI FINNS <333333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara bergman - 18 maj 2013 17:01


     Jag vill verkligen inte att det ska bli som det kanske blir... vi har känt varnadra i snart 4 år o nu vill du inte leva längre :'( jag gör allt för att du ska må bra gumman o jag ska hjälpa dig så gått jag kan, men du får inte flytta till Göte...

Av clara bergman - 27 april 2013 13:38

Hej alla underbara läsare!:* Idag ska jag kanske vara med Teresia om hon nu vill det... ja igår var jag i Östersund o köpte nya skor, leggings, o två nya tröjor o så fick jag min jacka av min älskade pappa men han hade tänkt bjuda mig på pizza men j...

Av clara bergman - 24 april 2013 20:17

Halloj! Idag var jag på Bup o pratade började gråta när jag berättade hur jag mådde o när jag pratade om pappa o det som har hänt så jag drack typ 10-15 glas vatten:( sen efter det så tog jag o mamma o åt lite på McDonalds o sen gick vi å köpte bulla...

Av clara bergman - 22 april 2013 00:00

Hej o hoj! Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu men jag har ärligt talat inte orkat! Det har gått upp o ner först mår jag dåligt sen bra o nu dåligt igen fast värre:'( varför ska allt hända mig ni gör så att jag mår sämre ni verkar tyck...

Av clara bergman - 16 april 2013 20:19

Jomen då har man påbörjat denna vecka då... första som hände igår när man kom till skolan var att flera kommer fram o säger att vi ska se en konsert kl 10 då blev jag glad för då slapp jag NO:n som suger fett... Konserten var as bra dom sjöng på olik...

Presentation


hej jag är en tjej som blir 15 om några månader.
I min blogg får ni läsa om allt möjligt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards